Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Friday, January 2, 2009

Salam tahun baru semua..

Dh masuk tahun baru rupanya, rasa baru je thn 2008, dh msk 2009. Alhamdulillah, segalanya dh berakhir bg aku yg br hbs kursus ni. Tinggal nk tmdg n sahkan je. Harapnya berjalan lancar.

Azam tahun baru??? Hmm...dh lama xde azam. Tapi adala jgk skt2...harap2nya jdla kenyataan thn ni Insya Allah.

Dh start bz...31st Dec br ni ada meeting kat sekolah. Tak sempat nk ambil jadual, bergegas plk ke IP Teknik nk ambil sijil konvo hr tu. Tu la...asyik postpone je nk p ambil. Biasala, kalau dh dk rmh je malas je nk keluar, kecuali la ada hal...macam meeting ni kira dua dlm satula ni.

Esok lak ada gotong-royong kat sekolah. Ye la mana2 kelas yg nk dicat n modified tu esokla kn p siapkan semua. Aku cm p mop kelas kat atas tu...yg lain ketua aku dh bereskan semua hehe...thanks aida...

Hari Ahad tu plk ada tugas jg kelas utk pendaftaran murid2 thn satu. Actually aku pn nk kn dftr dua org ank aku kat sek. Afif n Farhan...Thn satu n Pra sek. Tapi xpe, sementara aku jg kelas, biar hubby la yg p dftr n bayar yuran hehe...

k...nanti sambung balik. Aku nk sambut adik n adik ipar aku yg br dtg dr kg. Saje berjalan + honeymoon kot...( br nkh ry thn lps hehe...)

No comments: