Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Saturday, January 10, 2009

Happy Birthday Muhammad Afif...

Happy Birthday To You...Happy Birthday to You...Happy Birthday to Afif...Happy Birthday to You...


Afif dah 7 tahun...Bangun tido td aku wish him hepi besday n give a kiss on his cheek. Sengih2 dia...malula tu, maklumla lelaki hehe...

Balik sekolah tadi punyala excited. Aku p ambik kek yg aku tempah khas utk Afif. Saje je nk seronok-seronok. Nak tgk muka happy anak2. Afif suka betul. Aku tempah kek coklat ada gambar Ben10 n cupcakes gambar Sesame Street. Farhan lak bilo nengok abg dia dpt kek terus merengek nk jgk. Aku bgtau dia nanti sampai masa birthday dia aku tempah lagi huhu...

So...let's scrol d pictures which do d talking...





Gambar ni aku cilok dr blog fiza tokey cakes kat Puncak Alam...sori ek fiza...hehe





Ni pun dari gambar fiza gaks...





Ni yg aku snap sdiri





Yang ni pun aku snap sdiri...hehe now dh th kenapa aku ambik gambar dr fiza?? cupcakes tu dh hilang satu...xnyempat2 dia org ni.





Ni la besday boy...baju sekolah xtukar lg...mulut berminyak makan kek hehe...





Dengan kek kartun kegemaran





Ni pulak satu lagi...dh tanggal baju sekolah xnyempat2 nk makan...sudahnya, ibu pn apa lg snapla huahuahua...





Hariez je rileks...balik je terus main PS2





Ni dh malam, aku simpan dl kek Ben10 ni...kang xsempat baba dia tgk...dh licin hehe.





Che su posing dl sebelum snap gambar kita org hehe...




Mana lagi sorang??? Farhan tgh merajuk xnak masuk sekali dlm gambar...merajuk lagi sbb abg dpt hadiah...cupcakes dh tinggal berapa biji je lg...





Afif bersiap sedia nk potong kek





Tunggu apa lagi bang...potong je la kek tu...xsabar ibu nk makan ni...





Dapat jugak aku grab Farhan suruh masuk gak dalam gambar. Nangis2 dia tak nak hehe...





Sesi makan kek...





Emmm...nyum nyum best Hariez makan sampai xingat dunia hehe...Farhan lak merajuk panjang betul, sampai xmakan kek. Baba dia naik angin jgk...aku biarkan aje, nanti kalu dilayan semakin menjadi rajuknya.


Tapi pg td hbs jgk kek tu sampai tambah byk kali...tu la sape srh merajuk huahuahua...

Thanks to Fiza tlng buatkan kek tu utk kami...nanti blhla order lg hehe...


N Buat Afif...Happy Birthday To Afif...

Ibu dan Baba doakan agar Afif beroleh keberkatan hidup daripada Allah. Semoga menjadi anak yg soleh n abang yg baik utk adik2...






No comments: