Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Wednesday, December 24, 2008


Hmmm...dah lama tak wat N3, aku demam teruk sehr dua ni, nk bangun pn xleh...kesian anak2 terabai, hb lak kijo byk. Nasib baik dh besar, pandai uruskan diri sendiri, cr mkn sdiri...tp siyan jgkla huwaaa!!! Tu la, kalau difikirkan balik, baik kita sihat la. Kalau tak sapa nk jg anak kita. Kalau anak kita sakit, kita blh mtk ct kerja utk jg mrk. Tapi kalau kita sakit??? Camnila jdnya. Minta2 Allah jauhkan kami dr sakit kuat.

Hmm, aku ingatkan dh ada isi, rupa2nya tak...sedih lg huhu...xpela xde rezeki. Mungkin kalau tak mengharap sgt dia menjadi kot hehe...


Sorila...entry kali ni xde gambar, aku dh pening tgk gmbr byk2. Nanti aku sihat sikit blhla post byk skt. Sekarang ni aku tgh tunggu panggilan tmdg utk sahkan jawatan.Ada kawan aku yg dh dapat, tp hr tu aku daftar dh lmbt, so tunggu je la. Buat kengkawn yg nk p intv tu, do the best ya. 31st December ni aku ada meeting guru. Dh siap mtk hubby cuti utk jg anak kuang.. kuang.. kuang...


Lepas tu ada gotong- royong kat sekolah...n 4th jan tu nk p daftar anak msk std 1. Afif darjah satu huhu...dh besar anak aku tu. Rasa baru je lahirkan dia...cepat betul masa berlalu kan. Farhan lak aku dh dftr pra sekolah aku. Kiranya dua orgla aku bw ke sekolah tiap2 hari thn dpn. xblhla aku merendet lps ni huwaaa....hehe...Sekarang giliran hb lak ngantor hariez ke taska heehee.....


K la aku stop dl...kepala dh start pusing balik. Minta semua doakan kesihatan aku k...Terima kasih...adios....papai....


p/s: gambar kat atas tu saje letak...nk tgk hasil editing sdiri hehe...jangan marah...

No comments: