Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Friday, June 12, 2009

Salam Takziah



Salam buat semua...


Hari ni aku terima berita yg agak menyedihkan, saudaraku se'Nezzad Awfa', Nasihah a.k.a Che telah kehilangan ayah terkasihnya semalam. Berita ini aku terima daripada Za yg juga sedara 'Nezzad Awfa'. Sebelum ni Za mtk aku p jenguk ayah Che yg br blk dr hospital. Tp loni aku dh ada kat KL so xleh nak g. Aku sms je kat Che tp xdpt balasan. Semalam dalam kul 10 lebih Za sms kat aku bgtau yg ayah Che dh meninggal. Terduduk aku kejap bila baca sms tu. Walaupun aku tak pernah jumpa arwah, tapi aku faham rasa kehilangan. Apa lagi bila hilang orang yg kita amat sayangi.


Itulah kadang2 aku fikir nk balik kg je, biar dekat ngan family. Tapi...hidup mesti diteruskan, ajal maut di tangan Allah. Kalau Allah dh tetapkan mati di tpt tu...tpt tu jgklah kita akan mati kan? Buat Nasihah...sekali lagi ucapan takziah ni Anum hulurkan. Banyakkan bersabar, moga Allah tptkan arwah di kalangan org2 yg beriman. Buat semua yg membaca, minta tlng sedekahkan Al-Fatihah buat arwah semoga rohnya tenang di sana...aamiin..





Nasihah di hari gembiranya. Aku tak g pn majlisnya sbb masa tu kat KL kot. Xjumpa gambar lain, ni je yg ada, tu pn ambil dari blog faten kalau xsilap aku la. Takziah ye che...


1 comment:

fa10 said...

takziah dah alfatihah...kirim salam ko chek. Za ngajar mano loni? kelik klate doh ko?