Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Wednesday, June 10, 2009



Yuhu...ade org tak ni? Hehe...perasan ada org tgkla nih, it's okay...saje nk gimmick. Rasa mcm dh lama benar kan xhapdet blog ni. Malas nak upload gmbr...n selebihnya tu ghalit ziarah rmh org sampai rmh sendiri xterjaga kwang kwang kwang...

Hmmm...loni tgh cuti sakan...balik kg kejap jer sbb hubby xdpt cuti pnjg. Nak tinggalkan aku kat kb pn, siyan lak dia xde sapa nak meng'iron' bajunya hehe...so, bercutila aku ka su2 tu ngan anak2. Cadangnya nak bawa jgk anak2 p jalan2, tp ms x mengizinkan buat sementara waktu ni. Nasib anak faham...thanks dearest...mmmuuuahhhh...

Balik kg hr tu,xsempat ke mana2 pn. Memandangkan my parents datang kl baru ni so kita org bercadang balik ikut terengganu, singgah rmh adik aku kat paka. Lagipun dh lama tak jalan ke paka. So, ptg selasa tu chow ke paka dulu. Tidur semalaman kat situ. Sempatla bdk2 ni main ngan husna n emeleeen. Ummi n ayah pn xla letih sgt jalan jauh. Esoknya tu balik lps mkn tghr, singgag jumpa adik hubby lak yg kerja kat jkr k.terengganu. Kejap je jumpa sbb nak singgah beli kepok lekor kat kedai sukaramai tu. Mmg best tul kepok kat situ, anak2 pn bising sbb beli sikit sgt utk makan atah keto...xpela, nanti ibu gorengla bila sampai rmh nanti hehe...

Kenduri kendara mmg banyak...biasala time cuti sekolah ni. Aku pn sebenarnya ada 2, 3 jemputan tapi 1 je yg sempat pegi. Tu pun yg hubby punya sepupu saida. Apa-apa pun Selamat Pengantin Baru buat Saida n suami Lan ke apa namanya...Cikgu Farhan n isteri...Ustazah Aisyah n suami. Sorryla tak dpt p majlis kalian...bertembung hari ngan aku balik kl. Semoga beroleh ketenangan sehingga ke akhir hayat hehe...


Gambar2 yg berkaitan nanti aku letak...tak sempat nk mskkan dalam laptop. So...stop kat sini dl, nk buat kerja rmh yg bertimbun minta disiapkan...

So...cau cin cau...papai

No comments: