Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Sunday, August 9, 2009

Layan je la...

Assalamualaikum...

Wah!!!! Dah lama xngemas rmh aku ni, bz dk layan fb n ziarah rmh org je kerjanya. So, n3 kali ni otai n santai jela ye.


Ada sorang ustaz baru kat sekolah aku ni, tlng masukkan photoscape kat laptop aku. Dah tu diajarnya farhan edit gambar. So, masa aku masuk kelas, farhan ni dk godek2 gambar.Tadaa!!! Nah...tgklah hasilnya....





Habis gambar babanya disolek. Ni baba tak tgk lagi ni. xthla apa reaksi dia bila tgk gambar ni...kui kui kui...







Yang ni Farhan buat masa kat sekolah. Habis muka anak aku jadi badut...






Siyan Che Ah...dia pn kena solek jgk haha...Lawak la tgk Hariez ada rambut cam tu....








Ni farhan dah ajar abg n adik dia...Aku pn jd ralit menggodek gambar2 ni...






Ni lak hasil tgn abg kwang kwang kwang






Haa...ni tgn aku yg gatal hehe...layan je la...

2 comments:

fa10 said...

comel la...budak zaman IT..hikhik

日月神教-任我行 said...
This comment has been removed by a blog administrator.