Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Thursday, November 20, 2008

SKPA family day at Klebang Resort

Awal cuti lagi, aku dh start jalan...
Sabtu tu, aku terus ke Klebang Beach Resort
sekolah aku buat family day kat Melaka
tiap2 tahun p
thn lepas ke Pangkor
tp aku tak p sbb msk maktab
tahun ni pulun cuti habi-habisan...haha...



apalagi... mandi kolamla



Hariez...

awal-awal lg dh kesejukan



Afif...skill berenangnya xok lg

kn perbaiki...

macamla ibu pandai berenang hehe...



Farhan...
tak lekang dari pelampungnya...
takut tenggelam katanya



statik je hariez...

tak bergerak dari tptnya
burr...sejuk ibu...




hero2 kesayanganku bersama pose masing2



ibu...tolong ngah...

angah dh hanyut ke sana...
hehe...angah, angah


gambar ni aku ambil keesokannya
abang afif je yg dh bangun
biasala dia, bangun je cari makanan



abg ngah...juara tidur setakat ni
paling lmbt bangun
ikut tabiat baba kata mek hehe...



betul kan...haha...

baba ni sambung tidur balik
nk tunggu semua anak bangun
br p mandi kolam lagi hehe...



ni hariez...

ibu dh pesan awal2
anak2 tido bwh
ibu n baba tido atas hehe...
tp hariez sedar2 je dh ada atas katil
duk antara baba n ibu
mmgla xmakan saman dia ni



dh semua posing dalam kolam
aku kat tepi pantai je la
kat sini batu terus xde pasir




pagarnya macam ni je
belakang batu2 then terus laut
ibu merenung jauh
lepas ni nk p mana ek hehe...



ni gambar baba yg ambil.
kali pertama aku tak nampak muka
mentang2la rendah
kali kedua dia rendahkan badan, aku jungkitkan kaki
okla tu hehe...


tapi aku tak puas hatila
pegi kali ni xbeli apa2 pun
singgah mana2 pn tak
balik terus lak tu
hehe...ongkosnya dh xde
xpela lain kali blh p lagi

2 comments:

fa10 said...

afif blajar brng mano?

anum said...

kah kah...mano ado, blaja sdirila...baba dio hk ajr hehe