Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Monday, November 24, 2008

assignment faten

The rules :
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW! 2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair...Just take a picture. 3) Post that picture with NO editing. 4) Post these instructions with your picture.
5) Tag ten people to do this.



Agh...faten wi assignment yg susah utk aku ikut...sbbnya muka aku ni tak cantik haha...
apa lagi bila nk kn ambil spontan ni...
tp xpela...tgkla wajahku ini hehe...




td aku tutup pipi aku ngan jari
sebenarnya pipi aku br kn cium
ngan nyamuk haha...



ambil posisi lain plk lah
atas katil lak
tp apsal sama je muka
dh mmg muka mahnun haha...



try pakai spekla plk
hmmm...same je pesen nya



hik..hik...semacam lak senyumnye
lantakla anum, assignment pya psl



abaikan kat belakang ye
xsempat nk kemas hehe...



alamak..montel je muka aku ni
takpelah asal semua beres...


tapi...
aku nak bg sapa plk...
hmmm...oklah
aku nk suruh...

leli
lemi
ryume
viruz
mar
a.long
mamahusna
cidie
babylina
edib

2 comments:

fa10 said...

ramai tu kwn blogger...letok la link kat gadget tu...blh oghe skodeng blog demo2 tu. ado hok oghe kenal ko tu?

anum said...

hehe...ore xberapo retila faten...
warih waroh ore blako hehe...