Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Friday, November 28, 2008

Bertemu lagi kita...kali ni aku nk publish gambar2 lama waktu belajar dl. Namanya gambar lama, so byk yg tak berapa elok gambarnya...so check these out...

Masa belajar dl kami ada group...Nezzad Awfa namanya group kami...hehe macamla glamour sgt. NEZZAD AWFA tu dicipta berdasarkan nama kami yg terdiri drpd 10 org. Dulu macam2 nama kami letak...10 budak hitam la 10 budak cute la...last2 nama ni jd pilihan.
N : Nasihah
E : Emah
Z : Zunairah
Z : Zakiah
A : Atie
D : Da
A : Arni
W : Wa
F : Faten
A : Anum ( aku la tu )


Masa kami di Nilam Puri dl selalu lepak kat bilik Nasihah a.k.a Che hehe...9 org drpd kami ni bdk MMP. Enid plk sekolah d sek arab d p.mas. dia sebilik nga che jd dia pn join kita org. Ramai gak yg jeles tgk kita berkepit ke hulu ke hilir...buat makan2, perjumpaan, jalan2... mesti ada geng2 ni. Siap buat persembahan kat dewan asrama hehe...pikir2 balik malu pn ada...


Haa...ni la kita org. tak cukup satu sbb dia yg ambil gambar, Atie. Yg depan dari kanan tu akula hehe...diikuti wa, da, za, nasihah n emah. yg kiri tu plk faten, enid n zunairah. Masa ni p mkn kfc.



Ni br blk meeting. Jalan ni la yg slalu kami lalu waktu nk ke kuliah. from right: atie, aku, za n wa.



Ni masa p beraya rmh faten kat machang. Ada yg xdpt dtg...lupa lak kenapa...che n mc za...yg duduk muka poyo tu adik ku...kecik lg dia masa ni...peneman aku la ni hehe...



Haa..masa ni dh dk kat KL. Dalam 10 org tu, kami berempat ambil course sama...Time ni dinner last pelajar thn akhir kat Restoran Nelayan d Taman Tasik Titiwangsa. dah lama tak p sana...ada lg k tak ek?



Ha ... ni plk gambar housemate aku...setahun dk kolej...next sem dh xdpt dk kolej, so terpaksa keluar. Yg rekemen rmh pn dr 3rd college jgk, jd kami ni generasi 3rd college lah...ni kat rmh kedua kami Vista Angkasa. Rmh lama dh pindah sbb tak cukup luas utk kami yg seramai 13 org ni. Nak hidup katakan...ambil je yg mana mampu hehe...Kami ada nama masing2...Ummi kat depan sekali, tgh yg nungkat dagu tu anjang, sebelah dia ateh, yg berdiri sebelah aku tu achik n alang adalah panggilan utk aku.




Gambar ni diambil masa nk p beraya rmh pensyarah...naik motor ramai2. Aku membonceng je...takut nk bw...n xde lesen pn hehe...yg duduk dr kanan achik, alang, andak. berdiri dr kanan ummi, ude, yong, ateh n faten a.k.a awe.. TV kat sebelah tu jiran sebelah yg kasi pinjam...thanks akak...



Ni ms p rmh nabilah, kawan sepengajian. sewa kereta semata2 nk jalan ke melaka rmhnya. cantik rmhnya. Yg duk paling kiri atas kerusi tu la nabilah.



Hehe...jangan marah ye faten...gambar ni aku ambil masa suhaili grad...ingat lg masa ni temankan faten jumpa suhaili...nyorok2 lg takut terkantoi...hehe...tp alhamdulillah dia org pn dh selamat nikah n sekarang ni kat uk...che abe elly tu sambung PHD. dh ada 2 girls dh...



Akhirnya penat lelah belajar diberi ganjarannya. Masa ni konvo kat Bukit jalil. Afif pn aku bw skali naik pentas...tak nampak?? Tuuu...dalam perut i kuang kuang kuang



Benarla kata org...kdg2 antara suami n isteri ada persamaan. dl hubby pn konvo kat bukit jalil sbb dewan besar uia xsiap lg. aku plk terpaksa konvo di bukit jalil sbb DTC terbakar...hehe. with my beloved family.



dgn kawan sejati Faten...ye la dr sekolah sampai sekarang masih lagi bersama...sek sekali, u pn sekali, duduk rmh pn satu perumahan hehe... p uk je yg tak sekali



With my beloved mom n dad



With my beloved hubby...



Masa ni Faten blm kahwin nga En.Suhaili hehe...


Cukupla dulu....ada byk lagi tp byk yg dk kat klate. nanti aku balik aku publish lak k. So...have to go now...nk p rmh abg ipar, mertua datang pg tadi...so nak p jumpa la ni. Jumpa lagi...papai...

1 comment:

fa10 said...

syok tgk gmbr lama2...oghe copy letok dale blog oghe...