Di sini kita bertemu...menjalin warna seindah pelangi... membina ikatan ukhuwwah agar bersimpul padu...& mengukir kenangan abadi terindah sebagai ingatan...

Sunday, April 12, 2009

senangkan hati

Yeahh! Kali ni kita senang2kan hati, xyah fikir byk...jom kt sdhkan tag lama terpendam dr faten. Sorry banyak2 ten, mmg terperam lama sgt...kn intai & tgk yg mana blm dibuat. Sorry yea, mmg xberkesempatan hehe..





Okay...yg ni faten srh ambil dolu-dolu lagi. Dia srh bg sbb kenapa ikut blog dier. Hmm...kenapa ek?

1. sbb dia best friend i've ever had dunia n akhirat insya Allah hehe...
2. byk info n pengalaman baru yg aku dpt dr blognya
3. sbb nak ilangkan rindu kuang kuang kuang...yela teman jauh d mata dekat di hati.

Tu je kot yg aku blh fikir setakat ni. Tgh mengingat tag sebenarnya hehe...banyak aku rasa ni. Tak pela faten, slow2 ye anum buat.


Haa...ni gift yg aku dapat daripada faten sempena anniversary aku hari tu. Thanks a lot faten. It means a lot to me. Doakan kebahagian kami sampai bila2 ye.

Oppss...baru aku teringat tag yg faten srh hari tu blm diupload gmbrnya dari kamera. Mmg virus 'M' betul la aku ni. Sorry ye faten, nanti anum jawab lain kali k...Insya Allah







Thanks a lot faten..
.

No comments: